Kawan-kawan Lady Rina...

Thursday, October 7, 2010

Fire Drill...Fire Drill....


Salam...ari ni saya mau share pengalam fire drill semalam..opss awal pagi semalam..jam 1.10am..time tu saya belum tidur lagi disebabkan telah meminum coffee sebanyak 2 gelas...( kononnya mau menyiapkan esaimen yg tertangguh sekian lamanya..).dengan keadaan yg berserabut saya turun ke padang yg sudahpun dipenuhi oleh penghuni yg lain...mcm2 rupa yg ada ctu...he he he..dah namanya emergency kann...begini lah keadaan saya semasa bru mendengar bunyi fire drill...( seksi plak pic nihhh...)..ok la..soon kita jumpa lagi..take care yaa...ta ta..

2 comments:

  1. heheheh.....saya tdk pkai 'tuuuuuttt' tym tue..isk..isk...nsb baik gelap..tp tym tu kn kita story2 lagikk...bunyi loceng tuh mcm bunyi alarm kn..kita pon lari lenggang2 kangkong..nmun ttp plg laju smpai d pdg..huhuhuhu.....ko jugak la dress plg mntap kak...hihi..atas pink bwh suar katun2..hahahaha

    ReplyDelete
  2. ha ha ha...iya kan..tu bell dekat betul ngan bilik mu...seb baik ada pakai tu suar katun..hopefully pasni kalau ada fire drill kita pakai baju kurung...:)))

    ReplyDelete