Kawan-kawan Lady Rina...

Thursday, March 21, 2013

bila cuti menjelma...


bukan hantu yang menjelma tapi cuti sekolah....yeah yeah cuti seminggu..yeah yeah boleh rehat....hmmmm ye la tu boleh rehat...stat ari monday kena ajar budak tusen...ari tuesday kena masuk kelas ngan cekgu mat saleh....ari rabu tusen lagi...dan lagi dan lagi....so jangn la nk pasang angan2 nak rilek2kan kaki dan tangan ye....

budak2 ni dah stat menagih janji....'bila nk p bercuti?'.....


alahaiiii........kesian anak2 mama....


p/s..moral of the stori....jgn suka menabur janji....hehehe


5 comments:

  1. salam rina.
    huhu!!!itule cikgu busy memanjang. cuti pun bkn blh senang lenang. btw comey 2 beradik sedondon tu get ready nak ajak bercuti. hehe, kami @Brunei dah nak abis cuti. esok dah strat sekolah semula

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan Rina! besnya cuti sekolah bleh cuti jalan2...kita tak cutipun...jeles2...huhuhuu

    ReplyDelete
  3. Rostina: kann....tp tkpe la janji anak2 cuti..

    Mrseady:tq..

    Aida:salam kenal jgk...cuti yg mcm tk cuti jgk ni...byk class tambahan..huhuhu..

    ReplyDelete
  4. cuti sekolah seminggu tempoh hari..anak balik kampung...

    ReplyDelete