Kawan-kawan Lady Rina...

Thursday, November 18, 2010

Family Day.....

Semeikom.....ada plak mood saya pagi2 buta ni utk berblog...he he he..actually i'm not feeling well..flu n fever..satu mlm tk dapat lena...ini la yg saya paling tk suka flu..ianya menyebabkan hidung saya tersumbat dan tk bleh tidur lena...aduhaii itu blum lagi sakit satu badan...anyway,get well soon to me..iskkkk...pagi2 nih saya nk share pasal Family Day tu ari..last Friday actually..12 November 2010..tempat kejadian di sini2 jugak laa..time: 3.45-6.00pm..dasat owwhhh...suma semangat...cuma saya yg kureng sikit....kerana kehadiran 'two little angel' menyebabkan saya malas..(iskk malas lagi..)..banyak la jugak acaranya..ada lebih kurang 6 acara sukaneka...meh kita layan sikit gambar2 di sekitar tempat kejadian......

my team...

jalan ikat kaki...usah ditanya di manakah saya..he he he..

kerana saya berada di sini....

me ( cam sakit pinggang plak..), zai, danish, hanim n cici...

my 'two little angel'... 


after the sukaneka...kami pun balik umah...bw my kids jalan2 p G**nt jap...as usual beli toys n ballons...so happy dapt menghabiskan duit en.suami...( sorry ya sayang....ur kids beli mcm2...)..ok laa tats all for now....see yaaaaaaaaaaa......................


No comments:

Post a Comment