Kawan-kawan Lady Rina...

Tuesday, November 23, 2010

..Selamat Hari Raya Aidiladha.....

Assalamualaikum...........Selamat Hari Raya Aidiladha kawan2....hope its not too late....yesterday my mum buat majlis kenduri...as usual my sis yg jadi tukang masak...saya jadi tukang tengok jerr..he he he..itu kepakaran saya okayy...well, a day before raya..my sis buat cakes, pudding, muffin, swiss rolll and ice cream..i oredi told u kan..she's a good cooker ( betul ka ni word..???..consider betul la tu..)..ada jgk la saya berguru ( betul ka ni...hmmm..yalah tu..)..here are some of the photos....

ni mixer yg bertugas untuk mix all the ingredients...he he..
ready to bake....

dah siap...yg bhgn atas kek ni tpaksa dibuang so that senank nk tempek krim...

ni laa part yg paling saya suka...

hasilnya...fruit cake wif fresh cream..


ini plak..blueberry cake...
yang ni..pineapple muffin...before dibakar..

tadaa...pineapple muffin yg dah masak..my kids suka muffin nihh..



hmmm...ok la nihhh...as usual ni line ndak berapa baik sehingga menyebabkan kerja2 meng'upload' selalu tergendala..actually ada byk lg pic yg hendak di 'upload' tapi nanti2 laa ya...ni pun dah banyak kali saved..kalau nak upload suma pic takut nanti sampai tahun depan pun tk dapat publish...ok kawan2 sekalian.. kalau ada masa dan kerajinan di dalam diri ini saya akan share recipe yg saya pelajari from my sis...take a good care of urself..love ya....:)

No comments:

Post a Comment