Kawan-kawan Lady Rina...

Wednesday, November 10, 2010

My Birthday.....

Salam.....lamanya blog saya sunyi sepi..sebab petama saya busy..sebab kedua saya penat...sebab ketiga saya M.A.L.A.S...he he he..( pengakuan jujur )...yesterday was my birthday..aduhaii..meningkat suda umur...in the other words..getting older...so alkisahnya yesterday..my classmates telah meraikan Birthday saya...( credits to Zai, cici, eyan n azrina..also adik Nizam as the one who angkat the cake...)..i really appreciate it..Tempat kejadian adalah d R&R bALUNG..taim lunch okayyy...so meriah..coz suma classmates hadir...TQ my classmates...:)  jasa anda akan saya kenang sampai bila2....
     Ni laa gambar sekitar kejadian kemarin......zassssssssss.....

Black Forest Cake

Happy Birthday to me....:)

makan2 time....

me,zai n cici ....


azrina n eyan...

classmate yg sporting2 belaka...
 itu saja la yg sempat saya upload..ni pun byk kali saved...tensen betul ni line b'band...lambat cam siput...nanti lain kali saya upload lagi..( kalau R.A.J.I.N )...ha ha ha...dekat2 cuti skool ni malas mau buat apa2...ingat cuti  jak...okie dokie..thats all..saya mau tutup tingkap bilik kerana ada kes kecurian baru2 nihh..( setan tu pencuri kerana telah berjaya curi henpon kawan saya..)..moral of the story..rajin2 tutup tingkap...chowww.......




No comments:

Post a Comment