Kawan-kawan Lady Rina...

Thursday, November 11, 2010

Love...Love..Love....

he he he...( ketawa dulu..)...topik di atas adalah merupakan tajuk perbincangan pada kali ini...:)  teda laaa...ari ni kebetulan saya 'terserempak' dgn satu love quotes ketika sedang berjalan2 d Google.com...cam best plak ayat2nya...( bagi saya laa...)..taim2 duduk jauh ngan en.suami nihh..kekadang 'terjiwang' jugak seketika..ha ha ha..besa la kann..makin jauh makin sayang..betul ka tu ya??..what ever la..janji saya gumbira...k laa...baca betul2 ni love quotes..copy paste jak nihhh...:)

If I could have just one wish,
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath on my neck,
the warmth of your lips on my cheek,
the touch of your fingers on my skin,
and the feel of your heart beating with mine...
Knowing that I could never find that feeling
with anyone other than you.
- Courtney Kuchta –

amcm????...best kan??...atau pun saya yg syok sendiri...apa2 pun janji kita happy...saya happy, anda happy, suma pun happy....well.....gtg now...ari mau hujan..gelap gelita suda...mau p angkat kain...esok buah hati saya datang..( hanim & danish )..tk sabar nk bw drg p jalan2 sekaligus menghabiskan wang ringgit yg telah d bank in oleh en.suami...ha ha ha..take care u all...love ya....

P/S. sayangi pasangan anda...

No comments:

Post a Comment